La sessió següent, ja la vam dedicar a tocar tots els formats que hi havien per després poder realitzar les nostres activitats (el treball). Havien de constar quatre activitats, incloent so i imatges. És un treball que comporta unes hores per tal de fer-ho bé.

La veritat, és que ha sigut un treball interessant de realitzar sobretot per sapiguer com funciona ja que, com a futurs mestres els hi podem crear moltíssimes activitats diferents de manera que, així puguin aprendre alhora que passar-s'ho bé.
Les meves activitats tracten diferents temes, és a dir, tracten d'animals, esports, fruites, matemàtiques i lletres.
He posat una activitat de relacionar imatges amb la paraula, un altre de parelles i un parell de puzzles per exercitar l'enginy, una sopa de lletres, també un parell de matemàtiques que també s'han de relacionar però abans pensar-se la resposta i finalment un de relacionar però amb so.
Han estat pensat per Primària, sobre tot per cicle inicial i pujant el nivell fins a cicle mitjà. La idea de les meves activitats és poder fer-les el més ràpid possible per això tampoc les he fet molt difícils ja que així, els puc potenciar a fer-ne més i també pujant el grau de dificultat.
Un cop acabat el projecte el teniem que publicar a Internet, i en aquest enllaç trobareu el meu: http://grups.blanquerna.url.edu/ntae-1d/carlotald/Jclic.htm
1 comentari:
És correcte. Amb tot, fixa't que la imatge d'agun puzzle és poc adequada perquè té peces del mateix color i forma. També diu "resoltat" on hauria de dir "resultat"
Publica un comentari a l'entrada